lauantai 10. elokuuta 2013

Terkkuja Lomalta!

Heippa!

Terkkuja lomalta! Viikko on hurahtanut kuin hups vaan. On tehtyy yllärireissu tuonne keskemmälle Suomea. Käyty moikkaamassa Ähtärin eläimiä, käyty Keskisellä, Raisiossa, Ideaparkissa jne.

Nyt aletaan rauhoittua kohti ensi viikolla alkavaa arkea. Minä olen Fitfarmin Bikini Challengella, mies palaa ensi viikolla töihin ja mun pieni iso esikoiseni aloittaa koulun. Mulla on paljon pöytälaatikkopostauksia, mutta tulevina viikkoina ei välttämättä tule montaa postausta per viikko. Perhe ja oma kunto ensin. Mutta en teitä ilman postauksia jätä kokonaan.

Mulle on tupsahdellut lisää ihania juttuja postista. Ja lakkojen shoppailun kanssa melkein mopo karannut käsistä :) . Muutama ihana, edukas lakka on melkein aina reissusta ostettava ;) . Freehand-tekniikoista tuloillaa juttua lähiviikkoina ja muuta mukavaa. Luvatun shoppailupostauksenkin teen, kun sen tekoa en ehtinyt viime viikonloppuna edes aloitella. 

Nauttikaa syksyä kohti lipuvasta Suomen ihanasta kesästä! Viimeistä kesäkuukautta viedään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, että jätät kommentin :) !