perjantai 6. toukokuuta 2011

Tikusta asiaa

Eilen kaupasta unohtui ostaa lisää kynsilakanpoistoainetta loppuneen tilalle. Joten omiani en ole vieläkään päässyt lakkaamaan. Mutta lakkailin sitten tikkuja.

Tällä kertaa freehandiä. Joka on ihme kyllä jotenkin siedettävää, vaikka olen ihan törkeän huono piirtämään ja maalaamaan. Ruusukynsien alla on OPIn Pink of Hearts. Kukkakynsien alla on Zoyan Rica. Nämä kuviot maalasin nail art lakoilla. Ruusukynsissä on lisäksi Konadin omaa nail art lakkaa.



Ja tottakai paria onnistunutta kohden menee aina joku päin prinkkalaa.

Hmph! Oli muka olevinaan hyvä visio, joka ei sitten toiminutkaan :( .

Idea tuohon apinatikkuun lähti tästä videosta:

"We are not the monkeys, but we've got the key!" Eli apina ja halusin kultaista avaimen väriä. Tää biisi merkkaa mulle hirmu paljon. Nostalgiaa. Tää oli hitti, kun olin teini ja tätä tuli paikallisessa baarissa tanssittua ties kuinka monet kerrat.

Täytyy kehitellä lisää ideaa tai sit vaan odottaa, että mun akryylimaalini saapuu. Kuhan saan tota kynsilakanpoistoainetta lisää, niin tää maalaus lähtee tikulta lätkimään.

Oletteko jo muuten huomanneet, että Gagalta ilmestyi eilen uus musavideo?

Tuossa alussa näkyy tuo karmiininpunainen huivi. Todellinen must have saada sen värinen lakka. Välilä tulee uusia lakkahimotuksia ihan erikoisista asioista.

Mulla on nyt menossa lihasten hankkimisprojekti. Kaipaan sitä kroppaa, mikä oli nuorena, kun treenasi kuutena päivänä viikossa. Oma kroppa pysyy luonnostaan hoikkana ilman liikuntaakin. Mutta haluan lihakset. En mitkään äijämäiset kimput, joita nyt ei luojan kiitos muodostukkaan ilman tosi tiukkaa treenitahtia. Vaan haluan semmoisen naisellisen lihasmassan kuten ennen lapsia :) . Katsotaan kuinka käy.

2 kommenttia:

  1. Ompa kauniita kynsimaalailuita. Varsinkin ruusu on hienosti tehty :)
    Apinakynsikin on hauska. Tulee japani tai kiina mieleen tosta kokonaisuudesta.

    VastaaPoista
  2. Kiitos, Layrä! Tuohon ruusuun olen itsekkin aika tyytyväinen. Vaikka, kuten sanottu, olen todella surkea piirtämään ja maalaamaan.

    VastaaPoista

Kiitos, että jätät kommentin :) !